** vårdbidrag **
2008-10-06 @ 20:55:11
 
Jag har fått vårdbidrag för lilltösa...2100 kr före skatt...Summan av kardemumman blir väl ngt på 1500 kr efter skatt...Äntligen ett svar från försäkringskassan efer 5½månaders väntan...
Så nu får vi se hur mkt jag kan gå ner i tid....Jag kommer att förlora lite hur jag än gör men litefår jag nu och jag lär göra det för tösas skull....

Jag hade tänkt cykla när jag kom hem men hade absolut ingen ork efter att ha jobbat hela dagen, åkt tillbaxstill  byn för bankbesök för att lägga om lån, sedan tillbaxs till jobbet igen för möte och kom hem efter 20.00....
Då är man lite mör.....så jag får nöja mig med de steg jag fick ihop idag...

Gick runt gruvan på lunchen så idag har jag fått ihop 14 310 steg...
 
- Vardagsprat - Permlink - 0 Kommentarer -








Kommentarer:




Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
 

RSS 2.0