** viola **
2008-10-29 @ 21:18:47
 
Idag har viola namnsdag....Jag tänker på en kvinna  i lillstan, den korta och tjocka med en mage som hänger nästan i knävecken, svär så fort ngn kommer i närheten......som för nga år sedan böt namn för att byta identitet kan man säga......Hon ville byta namn efter hon hade fått hjälp  från soc att börja ett nytt liv, fri från bla droger,  andra chans med sitt sista barn (har barn sedan tidigare som hon inte fått behållt).......
Hon och  sitt barn  har hon bott  hos en familj för att lära sig hur en förälder ska vara och uppföra sig......
Så vitt jag vet så har hon klarat det bra och bor själv med sitt barn...

En speciell kvinna och alla vi åldringar vet vem hon är fastän hon bytt namn...
 
- Vardagsprat - Permlink - 4 Kommentarer -








Kommentarer:

Från: svintoflickan
2008-10-29 @ 22:36:26
 
är ju kanon ha en dag xtra i jul.ler.

nu ska jag sooova...varit på barnsång,haft besök,varit på cafe..fullt upp.

kraaaaaaam
 
- URL: http://svintoflickans.blogg.se/ - -

Från: Anonym
2008-10-29 @ 23:27:06
 
Har nån tagit tag i insamling el dyl till den kommande 40-åringen. Hon fyller väl på tisdag.
 
- URL: http://lottaw.blogspot.com - -

Från: tiindra
2008-10-30 @ 00:33:14
 
Nja,,, min bekant håller väl lite i trådarna....Det lutar åt ngt presentkort (hon läser inte min blogg så det är ingen fara)...
 
- - -

Från: tiindra
2008-10-30 @ 00:34:03
 
JA, det är på tisdag...mitt ex fyller på söndag...
 
- - -




Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
 

RSS 2.0