**Bebisen är en docka**
2008-09-29 @ 15:41:41
 
Haha..det kanske vore ngt för mig som vill ha en nr 4:a i familjen och nu har sista tåget gått för oss......Så detta kanske vore ett alternativ....en docka.....Titta så verkliga de ser ut....

(nejdå, det är inget för oss pga av olika skäl men att leka med tanken kan man göra, men jag skulle inte vilja ha en docka som ersatte en bebis)

skulle du kunna tänka dig en docka som bebis???


Bebisen är en docka

Bebisen är en docka

Bebisen är en docka
 
- Vardagsprat - Permlink - 2 Kommentarer -








Kommentarer:

Från: Milla.
2008-09-30 @ 01:15:42
 
vilka dummheter :S måste jag säga. ett barn älskar man och ett barn LEVER.., dvs rör på sig, talar, skrattar, gråter osv. dets kulle kännas (Gud jag kan inte ens tala ut det) som ett "dött barn" Gud vad hämskt.
 
- URL: http://mydearest.blogg.se/ - -

Från: Evelina
2008-09-30 @ 17:04:14
 
Ja usch, jag såg dokumentären igår, och visst hade det kanske varit gulligt i två sekunder, sedan hade jag nog reagerat som en av kvinnornas män som sa "det liknar något ur ett bårhus"... Uschnej, bebisar ska röra på sig, gråta, skratta och växa lite mer för varje dag som går :)
 
- URL: http://evlajndesign.blogg.se/ - -




Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
 

RSS 2.0