**brittan**
2008-09-08 @ 21:16:39
 
Det går bra för brittán har jag hört på radion...härligt att tjejen börjar må bättre och kommer tillbaxs....
Jag gillar henne så det ska bli kul att föra höra henne här framöver....Hon ser ut att må skitbra nu...
Britney vann stort på VMA...hon tog  hem tre priser för videon till hiten "Piece of me" .....

Galans vinnare:

Bästa kvinnliga video - "Piece of me" med Britney Spears
Bästa manliga video - "With you" med Chris Brown
Bästa dansakt i en video - "When i grow up" med Pyssucat Dolls
Bästa rockvideo - "Shadow oh the day" med Linkin Park
Bästa hiphopvideo - "Lollipop" med Lil Wayne
Bästa nya artist - Tokio Hotel
Bästa popvideo - "Piece of me" med Britney Spears
Årets video - "Piece of me" med Britney Spears



Jag sitter här och provar lilltösas laptop i soffan......Det finns ingen mus som jag är van med utan rulle på datorn...Jo, hon har en mus men den är inte i kopplad...  Det går lite trögt måste jag säga...Inte lätt det här...Inte går det fort heller....gäller att ha tungan rätt i mun.....





 
- Vardagsprat - Permlink - 0 Kommentarer -








Kommentarer:




Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
 

RSS 2.0