**Krondill**
2008-09-01 @ 23:25:11
 
Urk, vilken dag....Vi hade alla 14 barn i dag och det lät kan jag säga er...Både på min avd och den andra avd där de bla har en liten barn som skriker konstant......H*n vill bli buren hela tiden och det hjälper knappt det heller....Ammas helt innan så vilken omställning det blir när h*n kommer till oss...Vi har endast vanlig mat att erbjuda h*n...Inskolningen varade endst i 3 dagar istället för 2 v...Förädrarna hadei nte tid för jobb och skiola..Så det blir att ta en inskolning nu istället......varav föräldrarna inte är så glada åt det......
Man vet att man lever kan jag säga er....Funderar på att köpa öronpluttar kanske...

På lunchen och efter jag slutat jobba så var jag runt och leta krondill.....3 kr /krona kan man säga att det blev...4 dillkronor kostar 12 kr....Så himla dyrt...Var ner på torget men gubben var inte där idag..Där kan man få lite billigare...
Så nu håller jag på att göra ny kräftlag eftersom det igår inte räckte....Tycker inte om lukten av så mkt dill...man blir nästan illamående...
 
- Vardagsprat - Permlink - 0 Kommentarer -








Kommentarer:




Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
 

RSS 2.0