**Palla frukt**
2008-09-05 @ 19:06:28
 
När vi var nere i vättern så gick jag och stora tösa en promenad på lördagskvällen in till vadstena för att handla lite och se vad vi hitta på vägen .....Jag stod och fota nga blommor när hon utbrister att det är ett päronträd precis vid oss....Hon har aldrig sett ett päronträd så det var jättekul.....Stora fina.....
Jag är uppvuxen  med päronträd i vår trädgår där jag bodde som liten men nu fäör tiden så är det väldigt svårt att se det i trädgårdar...bara en massa äppelträd...Hittade även fina fina plommonträd.....Vi pallade lite :0)...Vi hade inte ngn påse utan fick stoppa fickorna fulla så det belv inte så många.....
Päronträdet fick jag hänga över staketet för att kunna nå men plommonträder hängde över trottoaren så det var bara att plocka ...när ingen såg...hihihih
Tösa såg lite chockad ut men hon var duktig och höll vakt.....
Tänk vad hennes mamma kan göra som man inte får.....

Har du pallat ngn gång som liten  - som vuxen...




 
- Bilder/Foton - Permlink - 0 Kommentarer -








Kommentarer:




Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
 

RSS 2.0