**Skräp**
2008-09-14 @ 20:23:58
 
Här är mitt bidrag till temat skräp hos linsbus.....

Faktiskt så är det skräp denna fina sadel...När lilltösa var ute och red idag så frågade jag om jag skulle ta in den...såg att den låg i gräset och skrota....men svaret blev nej...varför då, undrar jag??? den brukar ligga där om ngn behöver den i paddocken....Tänk om det börjar regna, sa jag...Det har regnat många ggr på den fick jag till svar...Så nog kan man kalla det skräp, eller???

 
- Linsbus veckans tema - Permlink - 2 Kommentarer -








Kommentarer:

Från: Sara
2008-09-14 @ 22:07:14
 
Tack! :) Jag duplicerar lagret och gör det nya lagret svartvitt, sedan målar jag fram färgen med suddet:) Det kanske är så du gör? Lite tålamod får man allt ha:P
 
- URL: http://santapola.blogg.se/ - -

Från: lisa
2008-09-15 @ 15:48:35
 
SV: Hej!



Alltså jag skapar två lager. En i färg och en i svartvit. Den med färg ska vara under. Sedan suddar du bara ut det svartvita där du vill ha färg.



Hoppas du förstod! Bättre än så kan jag nog inte förklara...

Lycka till / lisa
 
- URL: http://lisachen.blogg.se/ - -




Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
 

RSS 2.0