**Bosse**
2008-09-24 @ 22:12:15
 

Som jag skrev i ett tidigare inlägg så har vi fått en till familjemedlem men jag har inte skrivit vad det var för ngt...ingen som gissade  :0)...men det är en till katt som ska heta Bosse.....Det är grabben som döpt den för det är hans kan man säga...
Vi  skulle inte ha ngn mera för det räcker med de  två  vi har men de hittade ingen ägare(en hade tagit honom men lämnat tillbaxs honom )och då sa jag att då tar vi den istället för att den kanske skulle skjutas....
Jag tycker att ska man skjuta de så gör man de med en gång och inte 12 veckor efter....Sådan är jag...
Så nu är det lite morrande här hemma med de andra katterna...men de vänjer sig väl hoppas jag....

Katterna är halvsyskon med varandra..kanske bio syskon oxå det vet man aldrig....

Här kommer ett collage jag gjort alldes själv....utan mall...alldels egen fantasi...inte så dumt, va??

Vad tycks?????

 
- Bilder/Foton - Permlink - 3 Kommentarer -








Kommentarer:

Från: svintoflickan
2008-09-24 @ 23:57:35
 
Jag trodde nog faktiskt på en hund.ler.

å du..jag är me barnslig:-)

kramkram
 
- URL: http://svintoflickans.blogg.se/ - -

Från: Josefin
2008-09-25 @ 15:30:26
 
sv: jag sökte till idol förra året. gick inte vidare till stockholm. har inte känt för att söka igen. har tappat stinget:/
 
- URL: http://sameoldstories.blogg.se/ - -

Från: Elin [ n e v n a r i e n ]
2008-09-25 @ 19:58:25
 
sv: Haha ja det är ju antingen eller :P

Fast jag ska väl inte klaga som har haft samma storlek sedan 9an :P Hade det inte varit för alla hål jag gjort på alla jeans så hade jag nog kunnat ha dem fortfarande :P Ah dörutom nu då när jag tydligen krymt :P
 
- URL: http://nevnarien.se/ - -




Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
 

RSS 2.0