** Avskeds blomma **
2009-04-18 @ 12:01:40
 
Igår när jag kom till jobbet så stod det en liten blomma och väntade på mig...från ett barn som slutar nu för att börja på storbarns avdelningen...En av mina inskolningsbarn...lite Snyft.....
På återssende sa jag till mamman i förrgår för om ett halvår kommer syskonet till oss...så det kändes inte så jättesnyftigt som det kan göra annars om de slutar helt....
Denna fina ros fick jag + mina collegor.....
Tänk vilka underbara föräldrar vi har...En sån liten gest betyder så mkt för oss.....
När får annars höra att vi gör ett bra jobb  om det inte är genom föräldrarna med ord eller en liten gåva....

 
- Blommor - Permlink - 0 Kommentarer -








Kommentarer:




Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
 

RSS 2.0