** Bloggtorka **
2009-04-22 @ 19:49:23
 
Inte mycket tll skrivande här inte.....
Jag har mått lite tjyvens...inte haft ork till att skriva...rörigt här hemma och vad ska jag skriva om...
Tycker att min blogg inte h ar ngt egentligen som ger ngn annan ngt...
Mest skriver jag för mig själv men samtidigt vill man ju att det ska roa nån mera och jag känner att jag inte har ngt attk omma med...
Jag är inte den som kan skriva på roligt sätt som anra kan...tex lowa, wicky....
Nä, jag vet inte......
det blir väl ltie bilder ivarjefall in gti nlägg...det tyckerj ag om kna väl visa de men hur kul är det då på en skala...att bara se bilder.....nääääää, jag vet inte......
Bloggtorka är precis vad det är.....
 
- Vardagsprat - Permlink - 0 Kommentarer -








Kommentarer:




Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
 

RSS 2.0