** Försening **
2009-04-15 @ 11:07:49
 
Igår skrev jag inget här på bloggen...
Jag hann inte och hade inget speciellt att skriva heller....
Tråkigt att jobba..hade helst velat varit ledig men det vill väl alla...Man fick smak av att vara ledig när det var sånt fint väder...Trött var jag oxå....Var uppe kl 5.30 så det var en tidig morgon...
Bilder skule jag kunna lägg in i massor men jag har så svårt att välja....
Nga blir det allt framöver :0)..

Idag har jag varit med liltlösa i skolan och det var ute dag med matsäck...men av ngn konstig anledning så försover sig alltid grabben de dagar jag är hemma så  det slutar med att jag får skjutsa in honom till stan för att han ska hinna.....Ngn Senare buss kan han inte ta för då kommer han för sent...

Jag kom lite efter men inte mkt till deras trollskog......Så nu har vi gått tillbaxs och de har lunch och jag åkte hem för att stoppa i mig ngt....Deras skolmat är inte värt 69 spänn tycker jag som det kostar för mig att äta där ..Jag har tagit fram en fryst viktväktarmat och nu är den så varm så den går inte att äta.....Måste blåsa.....
Snart ska jag åka ner igen och vara med nga lektioner innan vi slutar för dagen......

Trizze var borta i natt igen ...förmodligen inlåst ...så nu har han legat inne och siovit sedan vi åkte i morse...Kattracka.....
Jag var ner i dungen bakom oss med alla tre katter på sen kvällen igår och då var han som sagt me...Det är så ljust ute nu så det är så skönt att kunna ta en liten senare  promenad ...Lite rogivande med fågelkvitter och ha de med som hundar ...De går där jag går :0)...
Jag får lite tid att reflektera dagen för mig själv tillsammans med kameran förstås.....
 
- Vardagsprat - Permlink - 0 Kommentarer -








Kommentarer:




Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
 

RSS 2.0