** Kamera **
2009-04-25 @ 23:36:21
 
Nu ska ni få höra som gav mig lite hopp igen i livet....
I torsdags när jag pratade md sambon i telefonen så började han med att fråga vilken kamera jag ville ha..
Jag tänkte för mig själv "varför undrar han det"....
Ja, det är ju det du håller på med så han och  tyckte jag skulle köpa en på avbetalning...
Jag trodde jag hörde fel men jag gjorde inte det........
Han menade det verkligen...

Han är emot avbetalningar men har nu suttit och kollat runt där det var billigast..
Jag tror ju inte fullt ut förrens jag håller min canon 450 D i handen.....men litet hopp fylldes i min kropp...

I allt elände med barnen och relation så såg jag ett hopp för en gång skull...
Att få hålla på med det jag tycker är kul....lära mig nya saker...Härligt!!!!
Åh, vad jag längtar....

Ja, jag vet inte vad han hade i kaffet den dagen men ngt starkt måtte det ha varit eftersom han blev så snäll så han tänkte på mig :0)....
Tack älskling!!!!!!!
 
- Vardagsprat - Permlink - 1 Kommentarer -








Kommentarer:

Från: Elin [ n e v n a r i e n ]
2009-04-26 @ 10:28:51
 
sv: Jag tycker inte det gör någonting att du skriver om dina barn, det är mysigt att höra när en mamma pratar om dem :)



Jag tror absolut det kan vara så att hon fått det från dig, jag fick det av min mamma.. och det här med måleri och teckning av henne och mormor som höll på mycket när jag var liten :)



Grafisk formgivare är lite av varje.. haha.. man sysslar med layout på.. ja... allt från trycksaker och produkter (tex inbjudningskort, tidningslayouter osv) till hemsidor.. Så det är inte den som gör det tekniska i hemsidorna utan den som utformar den, även fast jag ju kan en del om html och css i alla fall, vilket kan vara till en fördel :)
 
- URL: http://nevnarien.se/ - -




Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
 

RSS 2.0