** Kräftor **
2009-04-05 @ 02:09:41
 
Ja, vi har ätit kräftor från vättern som vi drog upp  förra året...
Jag skulle vilja säga att det är jättegott men jag kan inte...
När jag stod och koka dessa färska kräftor så försvann min smak till de.....men jag åt nga ändå idag....och det gick bättre än de tidigar gånger vi försökt äta dessa.....
Jag kan inte med lukten av denna dill lukt...och säkert för att man stod i ångan hela tiden....
Man lär sig säkert av detta med...

Vi var alltså hos en collega till mig ikväll ute på landet....
jag hade gjort en skickpaj innan och den blev jättegod..
Men stressigt...
Det var jättefint väder,,,ute var vi...glömde bort tiden,,,in i all hast och fixa....
Sms:a att vi var sena .....
Fick grabbens i deras familj hämta våran packning så det gick lättar för oss att cykla...(schysst)

Som sagt så åt vi paj och kräftor.......hur gott som helst....bilder senare idag.......
Jag gjorde en jättegod skickpaj...gud, vad duktig jag är...blir lite småchockad själv att den blev så god...
Nu ska jag lägga mig....klockan är över 2...

Nu lite bilder...
nga bilder på födelsedagsbarnet som blir 40 år på tisdag....eftersom de åker upp till tännäs nästa vecka  så firade de honom samma kväll vi var där...


Det ska bli kul och se om H kommer att använda fiskenätet :0)...Inget riktig fiske med nät.....men han har fått provat uppe i tännäs så kanske får han smak på det med....
 
- Vardagsprat - Permlink - 0 Kommentarer -








Kommentarer:




Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
 

RSS 2.0