** Låsa bloggen **
2009-04-17 @ 18:08:01
 
Jag vet inte hur jag ska göra.....Jag behöver skriva av mig och funderar på att låsa bloggen....
Det händer mkt här i familjen här hemma just nu......med lillatösa, (var till habliteringen igår) ,grabben och mig själv och jag vill inte att vissa saker ska läsas av min familj....men om jag låser bloggen kan jag inte vara med i foto temanen som jag tycker är kul...ett av mina enstaka intressen jag har...Jag kan inte få ngn respons från ngn annan där ute heller.....så jag får väl brottas med problemen istället......
Synd att man inte kan låsa enbart ngt inlägg ...som man kan göra på tex worldspress.com....
 
- Vardagsprat - Permlink - 2 Kommentarer -








Kommentarer:

Från: Anonym
2009-04-17 @ 22:48:52
 
Kan du inte låsa vissa inlägg? Jag ser flera bloggerskor som gör det. Varvar inredning med låsta privata inlägg.
 
- URL: http://lottaw.blogspot.com - -

Från: Babbidesign - [Design & Foto]
2009-04-18 @ 01:03:59
 
Hej! Om intresse finns för ny design till din blogg är du välkommen in till min sida :)
 
- URL: http://babbidesign.blogg.se/ - -




Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
 

RSS 2.0