** tidig lördagmorgon **
2009-04-18 @ 07:23:52
 
Precis så är det...en tidig lördagmorgon.......
Liltösa har haft en övernattningskompis i natt och de vaknade strax före kl 7......
Igår så lämnade jag henne på morgonfritids (hon har inte varit där på jättelänge) så det blev  tidigare än vanligt än  när hon är hemma med storasyster...
Det har inte funkat så bra här hemma när inte jag är hemma så vi har beslutat att nga gånger i veckan måste hon gå till fritids så stora tösa får lite lugnt även om den lilla protesterar mot det...Den lilla kan ha sitt humör som inte är kul...och det är väl det hon visat här hemma....
Så igår kväll var hon trött och även hennes kompis så de la sig efter 21....Jag fick äran att ligga på madrass nedanför på golvet och de låg i samma säng....men under natten hamna lilltösa brevid mig....
Så de var utvilade och pigga i morse :0).....

Även Trizze nisse låg utanför på altanstolen  nu på morgonene efter att ha varit borta under natten,,igen...Det är ingen pli på honom att komma in på kvällarna nu, grrrrrrrr........

Nu sitter jag här och barnen tittar på dora på tv.....
 
- Vardagsprat - Permlink - 0 Kommentarer -








Kommentarer:




Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
 

RSS 2.0