** Trötter, tröttast **
2009-04-05 @ 19:08:04
 
Som sagt så kom jag i säng vid 02.30 i morse så jag var lite trött när jag vakna....och har legat lite här och lite där idag under första delen av dagen....sedan kom solen fram och då var det bara att gå ut...kan inte vara inne då...
Så jag har bytit till sommardäck på min volvo-  gammelbilen....Grabben var med oxå för att lära sig...
Men jag fick oxå ngt nytt att lära mig som att min domkraft som jag brukar använda har gått sönder....så nu var det en annorlunda sak som jag aldrig har sett...Oftast så byter sambon däcken så jag har nog inte gjort detpå ett antal år tillbaxs...Jag gjorde det alltid själv när grabben var liten...Då hade jag ingen karl som kunde göra detta åt mig..
Gäöngorna som finns på bilen för domkraften funkade inte nu eftersom den egneltingen inte passar....Så vi vaar tvungan att använda plankor och dylikt...näää, usch vilket pillergöra......
Tur att jag fick se hur man skulle göra för tänk om jag fått punka efter vägen och inte  kan byta däck för jag förstår mig inte på domkraften...
Nu kommer jag inte att ha bilen kvar så lägne till för H har sagt att vi ska byta ut den till en som grabben vill ha nästa år då han får körkort....det kommer att bli en BMW..hrn tittar för fullt....
Jag förstår inte riktigt för om vi byter och vi H och jag separerar ..då har jag ingen bil alls?????? Vad ska jag då ha????
Jag har inte haft tillfälle och frågat än för grabben har alltid varit med...men ska göra det så fort jag bara kan...
 
- Bilder/Foton - Permlink - 0 Kommentarer -








Kommentarer:




Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
 

RSS 2.0