** Påskafton - Vilket kanon väder **
2009-04-11 @ 16:05:41
 
Jag hade ställt klockan på ringning men vaknade av att trizze ville ha mat....Jag gick upp för jag skulle fixa psåkäggen som påskharen kommer med.......
Sedan ut och gömma de innan de andra vakna.....Grabben fick vi ropa upp vid tio snåret för då ville töserna ut och leta...Då orka de inte vänta....

De letade och letade och hittade de till slut..Inte så svåra gömmställen...lilltösa fick hjälp i slutet med varmt och kallt...så då hittade hittade hon sitt ägg....
Även H vill leta så han fick oxå ett......Jag med :0)....med en liten bukett blommor i......

I kväll får vi främmande av M&P och lite skall göras innan de dyker upp....
- Jag har gått en morgonpromenad hur skönt som helst....
- bakat två kladdkakor till ikväll,
- varit in till stan framoch tillbax,
- hängt ut två maskiner tvätt,
 - torkat av inne kylen...(det behövdes kan jag säga er )
Som ni märker så har jag varit inne delar av dagen men nu ska jag gå ut innan vi ska börja med kvällsmaten...

Uppdatering:
Maten blev kanon god och H fick mkt beröm för den men det tog längre tid innan den blev klar så de fick vänta en stund...men inte gjorde det ngt.....Vi hade trevligt och satt och prata, drack lite vin/öl/whisky...
Barnen lekt förträffligt bra...Kl var nog efter midnatt när de tog taxi hem.....
 
- Vardagsprat - Permlink - 1 Kommentarer -








Kommentarer:

Från: svintoflickan
2009-04-11 @ 23:58:16
 
ja visst är vädret toppen..

man hinner knappt sitta här:-)

ha en fin påsk.

kraam
 
- URL: http://svintoflickans.blogg.se/ - -




Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
 

RSS 2.0