** Babyboom **
2009-08-12 @ 13:09:03
 
Nu är det många barn som föds och jag ser magar överallt.....så det blir nog en babyboom i år ...
Bra för sverige...Synd bara att jag inte är  en utav de som får ökar på antalet...

Igår fick jag ett sms att min bekant som har 3 pojkar fick en liten tös....3 v för tidigt...2930 kg och 48 cm lång...Inget namn än..
Hon har köpt en rosa/svart barnvagn.....
Att jag är avundsjuk det är självklart....jag känner misslyckad att det inte gick som vi ville enligt våra planer...
För det är ju mig det hänger på pga åldern och inte karln..
Jaja, llite svammel så där en onsdag dag..
 
- Vardagsprat - Permlink - 1 Kommentarer -








Kommentarer:

Från: svintoflickan
2009-08-13 @ 00:11:16
 
hej vännen.

tänk att de blev också en sån kombination me 3 killar o en tjej.lustigt.

förstår de är mkt blandade känslor..

å jag skulle me känna mej lite sorgsen om jag var du...

men du får inte känna dej misslyckad älskade vän...de är ju inget du gör eller kan påverka för att de ska bli eller inte bli.

stor styrekram mitt i alla dina tankar.
 
- URL: http://svintoflickans.blogg.se/ - -




Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
 

RSS 2.0