** JULDAGEN **
2009-12-25 @ 11:41:04
 

Idag är det dagen efter julafton...
Farsans tur att komma upp till oss i år så det känns så skönt att slippa åka...
Vi väntade och väntade och väntade.....Han brukar komma på fm men nu var han inte här förrens vid 12.30 snåret...och åkte efter nga timmar...
Vi hade nämligen lovat att åka pulka i pulka backen efteråt...så det var bara att dra dit så fort de åkt iväg...
Efter  ett åk tröttnade lilltösa - hon ville hem till sitt smis spel 3......mellantösa ville inte åka i han och jag åkte nga gånger...Jag tycker det är så kul..Tröttsamt bara att man måste gå uppför efter man kommit ner...Varm blir man ivarjefall...
Tur att ngn hade kul ivarjefall..
På kvällen började det snöa igen och lite blåst...
Härligt med alla snö...

 
- Vardagsprat - Permlink - 2 Kommentarer -








Kommentarer:

Från: mammakero
2009-12-25 @ 21:28:07
 
Ja, julkortet under lucka 23, är mixrat i PS! Bland annat har jag använt ett lager av ett "antikt blad" som jag hittat på google...
 
- URL: http://mammakero.blogg.se/ - -

Från: mammakero
2009-12-25 @ 21:28:58
 
Förresten, jag hade lite bråttom här. Men hade du tänkt skriva något här eller?
 
- URL: http://mammakero.blogg.se/ - -




Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
 

RSS 2.0