** Lucka 18 **
2009-12-18 @ 18:55:32
 


Idag så lekte lilltösa med en kompis efter skolan...
När jag kom och hämta henne efte kl 18 när jag slutat jobbet så sa mamman att de saknat oss igår på julfesten...
Där stod jag med många ?????????
Jag hade alltså missat hennes julfest för att komma ihåg min egen med jobbet...

Nu hade jag sagt till kära sambon för ca två veckor sedan att det blev  samma dag och att han var tvungen att gå...men jag kom inte ihåg det iveckan...Inte haft en tanke att påminna...
Nu verkar det som att hon inte tog det så hårt men det känns...Har  aldrig missat ngt med de andra barnen..
Varför ska en annan alltid ha koll på allt...
Så vi har festat här hemma med godis och läsk...Inte samma sak men ändå lite..

 
- ADVENTSKALENDER - Permlink - 1 Kommentarer -








Kommentarer:

Från: mammakero
2009-12-18 @ 20:13:04
 
Jag kan inte öppna denna lucka!
 
- URL: http://mammakero.blogg.se/ - -




Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
 

RSS 2.0