** Lucka 19 **
2009-12-20 @ 20:21:25
 


Klicka på bilden så öppnas en ny bild

Idag var jag å sambon iväg och julhandla HELA dagen och ändå belv vi inte kalra...Nu har både morsan och svärmor frågat om jag kan handla till barnen från de...Så jag lär iväg i morrn igen..
Tänk vad mkt lättare det var när barnen var små...Nu önskar de sig DYRA saker...som kostar en förmögenhet...Och har man då tre då blir det inte lätt...för man egentligen vilja ge de precis vad de önskar sig..

 
- ADVENTSKALENDER - Permlink - 1 Kommentarer -








Kommentarer:

Från: mammakero
2009-12-21 @ 21:41:53
 
Mumsfilibabba! Det äter jag gärna!
 
- URL: http://mammakero.blogg.se/ - -




Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
 

RSS 2.0