** Åh, jag har fått en prenumrant till **
2009-02-07 @ 18:27:12
 
Åh, vad glad jag blir..Jag har äntligen fått en till..från 2 till 3...och vad nyfiken man blir  om vem det kan vara....
Du som läser denna blogg då och då...kan prenumerar på den så missar du inget inlägg (ja, det gör man ju inte om man läser den) det var dåligt av mig :0)...
men det skulle vara ännu roligare att ha lite flera prenumeranter så bara du kan hjälpa mig...genom att klicka dig fram här nedanför ..om du inte är det redan för då får du bortse från detta ;0)..

 
- Vardagsprat - Permlink - 2 Kommentarer -








Kommentarer:

Från: mammakero
2009-02-08 @ 14:44:19
 
Jag har lagt till dej på bloglovin' för några dagar sedan... Bara för att du är så produktiv, så har jag haft problem att hänga med. Sen är det så himla enkel och bra att favoriterna samlade på bloglovin'!
 
- URL: http://mammakero.blogg.se/ - -

Från: tiindra
2009-02-08 @ 20:15:17
 
åh, vad ul att få veta...man blir så nyfiken när man ser att antalet ökat :0)..
 
- URL: http://tiindraz.blogg.se/ - -




Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
 

RSS 2.0