** Bilder från 12 års dagen **
2009-02-07 @ 16:48:53
 
Här kommer bilder från 12 - årsdagen som jag inte har hunnit fixat och lagt in...Jobbet har tagit all min tid...
Denna dag den 5 februari började med att jag fick stressa med att slå in paketen...som  jag skulle ha gjort när klockan ringde men fattade inte mer än än att ligga kvar i sängen...totalt borta i huvudet..
När jag tänkte att det var dags att gå upp, och skulle schasa upp barnen..kom jag på det..och sprang ner och fixade det...
Tänk om jag  hade glömt det!!!  (vill inte tänka tanken ens)

Väckte sedan syskonen och vi sjöng för henne...med en liten bricka som hör till med ngt gottigott....+ lite presenter...
den stora presenten fick hon på kvällen...den efterlängdade soffan.....
Så det var bara lite smått på morgenen ex trosor, strumpor, pyjamas, godis och korv....(ja, hon vill ha smörgåskorv pepparoni) finns bara att köpa på icamaxi...Ingen av våra affären har just den..
Hon fick även ett paket från gudmor LOWA och ett paket från morfar med posten ......


 
- Bilder/Foton - Permlink - 1 Kommentarer -








Kommentarer:

Från: Anonym
2009-02-07 @ 20:00:47
 
Haha - jag menade inte att hon måste tacka utan jag var orolig att paketet kommit bort på posten. Jag litar inte så värst på posten liksom...
 
- URL: http://ottaw.blogspot.com - -




Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
 

RSS 2.0