** Den sjätte bilden **
2009-02-03 @ 21:01:19
 
Utamanad av mammakero... eller jag ska kanske skriva att man fick om man ville....och jag hänger gärna på...

Regler:

Gå in i mappen mina bilder
Gå till den sjätte mappen och välj sedan den sjätte bilden i den aktuella mappen 
Släng upp bilden på bloggen och skriv något om den 
Utmana sex andra personer och länka till dem (men du som vill får vara med)



Här är den sjätte bilden i min sjätte mapp...
Ljusboll som köpte på jysk för en billig peng......Har funderat på att ta ner den men den är så fin i lmörkret så den hänger nog kvar en stund till...

 
- Vardagsprat - Permlink - 2 Kommentarer -








Kommentarer:

Från: mammakero
2009-02-05 @ 12:30:17
 
Jag gör ett nytt försök och skriver att det är jättekul att du antagit utmaningen! Läcker ljusboll!
 
- URL: http://mammakero.blogg.se/ - -

Från: mammakero
2009-02-05 @ 12:31:28
 
Yippiiiiie! Det funkade till slut!!
 
- URL: http://mammakero.blogg.se/ - -




Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
 

RSS 2.0