** dunk,dunk,dunk **
2009-02-23 @ 10:07:45
 
...så låter det i mitt hela huvud...
Jag knaprar ipren men inget hjälper....
Hostan ger sig inte heller....och när jag hostar så dunkar huvudet samtidigt....
Jag dör snart här i min gamml soffa som behöver bytas ut för länge sedan...
Jag hatar att var sjuk....
Jag vill inte vara sjuk......
Jag brukar inte var sjuk......
Jag kan inte sitta vid datorn heller för att huvudet bankar....och då är jag riktigt SJUK....
Har ring vårdcentralen och ska ner kl 14.20......och se om jag kanske kan få ngt pencillin av ngt slag....se om de har råd att ta ngt blodprov och se om jag har bakterier så jag kan få ngt dundermedel.....
Så jag blir frisk snart......
och börjar jobba så man inte mister pengar..
Liltösa är hemma och har sympatihuvudvärk.(tror jag )...vad skulle jag göra..Hon säger att hon har ont i huvudet och jag är ju hemma för det.....Men hon har fått stränga order att är man hemma så kan man inte åka till farmor när man får tråkigt och inte leka med ngn...och än så länge har hon inte börjat tjata...
 
- Vardagsprat - Permlink - 0 Kommentarer -








Kommentarer:




Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
 

RSS 2.0