** En dag kvar **
2009-02-04 @ 20:37:21
 

Nu är det bara en dag kvar tills stora tösa blir 12 år...
Tänk att hela 12 år har gått...förstår inte riktigt vad tiden tagit vägen....Kan ingen komma på ngt att stoppa tiden lite...
Tycker det inte var länge sedan hon var nga år och gick och plutade med sin mun :0),...
Jag ska visa er på bild... ska bara leta på det...

Idag kom min collega tillbaxs...brunbränd såklart och har haft det jättebra och mysigt.....
Havet precis utangör hotellet och bar (viktigt ) precis vid poolen och 30 + grader...
Ville jag höra detta??? NÄÄÄÄ
Vem vill åka i väg till värmen frivilligt när man kan gå här hemma i vinterkylan påpälsad med kläder??????.....

.............Jo, jag vill

Tänk så skönt det skulle vara att bara få vara...slippa jobba, beställa en paraplydrink vid poolen i solstolen, ta sig ett dopp när det blir för varmt, inga tider att passa, få maten serverad, kunna rida på en dromedar när man vill....

steg: 7300 (ingen promenad utan bara vanliga steg)

 
- Vardagsprat - Permlink - 0 Kommentarer -








Kommentarer:




Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
 

RSS 2.0