** feber, ingen feber.**
2009-02-21 @ 16:32:41
 
Idag har jag legat däckad i soffan...
Har haft en huvudvärk bakom huvudet som går ner i nacken...inte framme i pannan som jag brukar ha...och har haft svårt att hålla ögonen öppna.....nästan lite illamående oxå vid olika tidpunkter...

Det kanske är influensa jag har ivarjefall som sköterska och läkare sa...men jag envisade med att svara emot..
För jag tycker man skulle ha varit sämre för att ha ha det...
Jag har ju inte haft ngn feber som andra som haft det har haft.....och varit sängliggande..förrens nu

Men idag är det första gången på hela veckan som jag bara ligger.....och har ont...och febern mäter 37,1...Det har den visat varje gång jag tagit den...början fundera om det är fel på den...Den kanske inte kommer upp i ngt mera...
Jag har tittat mig i halsen för halsfluss men jag ser då inga vita prickar....men det känns som om det skulle kunna vara det...

Så jag kan inte hämta ngn sängstomme LOWA....Inte i helgen...ev början av nästa vecka om detta ger med sig....
Jag har dagar som jag slutat tidigare och grabben är ledig...och är jag så här så blir jag hemma.....mera...
David skulle kunna övningsköra men jag har inte ork till att sitta brevid och ha det ansvaret heller....för att vara beredd..
Vill inte J vänta så får ni ta den och göra en stor eld och grilla korv med i helgen på gården :0)..

 
- Bilder/Foton - Permlink - 3 Kommentarer -








Kommentarer:

Från: Anonym
2009-02-21 @ 19:04:50
 
Hej! Förstår att du inte orkar nu! J har ställt ut den i garaget så kom när du kryat på dig! Så kan du få fika oxå! (den får lugnt plats i bilen. blev ganska "liten" isär monterad) Krya på dig! Kram
 
- URL: http://lottaw.blogspot.com - -

Från: Annis
2009-02-21 @ 21:59:08
 
Kan vara halsfluss i alla fall. Min stora tjej hade superont i halsen förra helgen, kunde inte svälja ens. Ingen feber. Men det verkade inte riktigt, så halsprov på måndagen visade sig vara halsfluss. Kolla dig om det inte ger sig, det blir bara långt och segt att gå och vänta.



Krya på dig så mycket!
 
- - -

Från: mumari
2009-02-22 @ 07:43:32
 
Stackare! Hoppas du kryar på dig snart!

Kram
 
- URL: http://mumari.se - -




Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
 

RSS 2.0