** Firande nr 2 **
2009-02-07 @ 15:21:54
 
Jaha...nu är det avklarat...firandet nr 2 för 12 åringen...
Hon fick bla benskydd, böcker, tröjor, refillkort til telefon, kuddar till soffan, örngott, pengar, presentkort till grön lund, vännerfilmen..(hon älskar dessa avsnitt)

Tårtan var jättegod....köpte den på ett konditori inne i stan...som jag alltid handlar på när barnen fyller...och detta år blev det rätt tårta..
På jobbet kallas den för pinoccitårta av en collega...

Tösa har velat haft den i nga år men varje år så har det blivit fel...de har inte förstått vad jag menat och så har det inte blivit som det var tänkt...och vi har inte vetat vad den heter...förrens nu med våra nya collega..men i år fick jag tala om vad som skulle  vara i (som hon berättade)..

De tårtor vi fått tidigare har varit jättegod de med och jättefina....annars skulle jag inte återkomma till de...
Korsning mellan princesstårta och gräddtårta kan man säga...och den gick hem....
Så på måndag ska jag ringa och berätta det för de (de ville det )

 
- Vardagsprat - Permlink - 3 Kommentarer -








Kommentarer:

Från: Aredhel
2009-02-07 @ 15:32:34
 
SV: Nej du har inte gjort fel. :) Vad jag menade var att jag ville inte ha massor av frågningar om att deras blogg skulle få bli länkad på min. :)
 
- URL: http://aredhel.blogg.se/ - -

Från: mammakero
2009-02-07 @ 17:39:42
 
Fina blommor! Var tårtan god? Det verkade bli en bra dag för 12 åringen! Ska du softa nu??!!
 
- URL: http://mammakero.blogg.se/ - -

Från: Anonym
2009-02-07 @ 18:22:05
 
Nu blir jag orolig... Har hon inte fått nåt paket på posten???
 
- URL: http://lottaw.blogspot.com - -




Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
 

RSS 2.0