** Fixat och donat **
2009-02-17 @ 12:15:05
 
Först i väg till besiktningen i morse...Lilltösa ville inte med så hon fick var hemma och spela ds och ha kontakt med
mig via telefon...Jag var borta ca 45 min men det gick bra....Hon ringde en gång....Och bilen gick igenom men det var på håret med bromsarna bak.???? Det hade de inte sagt ngt om i nov när jag besiktade den...Jaja, nu är det bara tuta och köra i ett år till...Det är en gammal bil vi får väl se hur länge den håller...och 300 kr fattigare.....Nu har vi lagt ut 800 kr på att besikta den...100 kr mer än i fjol...Med de pengarna hade man kunnat gjort roligare saker för...

Har även varit ner till banken och fixat nytt servicekonto, sparkonto till oss och till barnen för att få  i ordning på ekonomin...Så får vi se om detta hjälper oss något....

Nu ska vi ut en sväng i det fina vädret...men vart tog solen vägen????..Den var här nyss......
 
- Vardagsprat - Permlink - 1 Kommentarer -








Kommentarer:

Från: mammakero
2009-02-17 @ 17:47:24
 
Tack för att du finns där och tänker på mej!



Klart att 800kr på en bil känns mycket, fast en bil behöver man till så mycket att det inte är bortkastade pengar! Fast jag brukar ju känna så när jag går till tandläkaren, först så gör de illa en och sen får man betala dyra pengar....
 
- URL: http://mammakero.blogg.se/ - -




Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
 

RSS 2.0