** Hyreslägenheten **
2009-02-16 @ 13:16:30
 
JAha...nu har jag ställt mig i byns bostadskö....
Det enda som finns nuvarande är 1:or och 2:or..om jag ine vill flytta lång åt pepparn där myggorna bor...där fanns det en 3:a.....
..ska även ringa till nga privata och anmäla intresse.....

Lillltösa sitter nu och väntar på att vi ska spela "fia med knuff"
Hur tråkigt är inte det spelet...Detta spel och monopol har jag aldrig gillat...När jag började jobba...för ca 22 år sedan så började jag på fritids och där spelade man spel...så jag  har nog spelat dessa för resten av mitt liv känns det som..

Jag måste även åka och besikta bilen ananrs får vi körförbud den...och hur jag nu ska kunna få med mig lilltösa vet jag inte......Jag måste försöka locka henne med ngt....
 
- Vardagsprat - Permlink - 0 Kommentarer -








Kommentarer:




Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
 

RSS 2.0