** Latmans söndag **
2009-02-15 @ 18:07:35
 
Som tidigare söndagar så har jag nästan bara suttit vid datorn....men ett huvud som har bankat coh bankat...och inga huvudvärkstabletter har jag inte heller....ngti håll med bihålerna tror jag...

Grabben har tableter men jag var upp igår och låna och fick minnsan höra att han köpt de för dyra pengar..och de kostade inte 35-38 kr som jag trodde utan närmare 50-lappen...Så där fick jag minsann en nyp i näsan
Så där vågar jag inte fråga igen...
Att man själv köper och han tar av oss då är det inga snack utan bara att ta......
Ego till snart 17 åringen kan jag tycka....

Stora tösa hade en kill och tjejkompis här över natten så då sov tjejerna i bäddsoffan....och killen i hennes säng...
Så nu har hon själv invigt den....
De somna inte förrens efter 01 inatt...med mkt fnitter och prat....men sedan blev de tysta eller om det var jag som somna.....

Jag lagade  mat til llunchen (makaroner + korv) och nu håller H på att göra ngt riktigt smaskens...Mkt jox låg på bänken....spännande att se vad det blir..
Ibland när jag tittar i kylskåpet och säger att det inte finns ngt...så kan slå ihop det och få till att det smakar smaskens...Han har en sån fantasi...som jag saknar, tyvärr.....
Ngn, som kanske kan lära mig :0)????
Han är skitduktig på få till det......och tycker om det...bara han har tiden....och ingen som stör honom...
Skillnad mot mig som vill att det ska gå fort...Gillar inte spisen.....
 
- Vardagsprat - Permlink - 0 Kommentarer -








Kommentarer:




Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
 

RSS 2.0