** Lördag 7 feb **
2009-02-07 @ 08:58:54
 

Har sovit i soffan i natto ch gud vad min arma nacke gör ont.....Kunde knappt vända det imorse....
Trizze kom som vanligt och väckte mig så jag var uppe vid 5.30 och gav de mat och släppte ut den som ville ut...
sedan kröp ner i soffan igen men man somnar inte riktigt om igen utan är i halvdvala...
Hur ser då schemat ut för dagen...Jo,.....

- Först ska jag äta frukost kl 9
- Duscha
- Åka och hämta tårta kl 12
- Köpa värmepellets
- främmande av farmor och mormor  för att gratta 12 åringen kl 13
- skjutsa  och hämta liltösa till badhuset på kalas kl 15-17
- Tänka ut vad vi ska äta  Det blev potatismosgratäng med köttfärsås....
- Softa

 
- Vardagsprat - Permlink - 0 Kommentarer -








Kommentarer:




Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
 

RSS 2.0