** oroande natt **
2009-02-10 @ 21:36:57
 
Vaknade kl 03 i natt och frös....Trodde jag fått feber men icke...den låg på 37.1....så inte var det....
Kunde inte somna om utan låg vaken tills jag skulle gå upp..
Grubbel, grubbel, grubbel..
Innan H åkte till jobbet så kom han in och frågade om jag hade bestämt mig (skulle ha gjort det i går kväll hur vi ska göra med vårat förhållande)...
Ingen vill egentligen men det fungerar inte för oss.....
Vi vet var vi har men inte hur det blir...Är det så att vi är rädda att vara själva.....
Jag känner mig så misslyckad att vi inte kan få det att funka.....
Vi har försökt, förskt igen och försökt igen...så många gånger så egentligen är det väl bara att ge upp...
men ngt i oss kan inte det.....
Vi värdera olika sakerr och jag vet inte om det går att kompromissa om det..
Att gå så här mår ingen bra av...
Att det ska vara så svårt....
Andra går i från varann som ingenting tycks det....(ser ju det i  jobbet allt för ofta)..
Ja ,nu vet ju inte jag hur de haft innan  men som det verkar...de kankse oxå har jobbath årt för ett fungerat förhållande..och de hittar nya partner i ett naffs...
Det är det sista jag vill ha.....en ny alltså
...
 
- Vardagsprat - Permlink - 0 Kommentarer -








Kommentarer:




Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
 

RSS 2.0