** Ringt läkare **
2009-02-19 @ 08:24:01
 
Nu har jag ringt läkaren...för den rivande hostan jag har...Jag hostar inte mkt men när jag väl gör det så är det slem som sitter där och jag när jag hostar så är det precis som om det ska rivas bort...men inget kommer upp...äckligt,jag vet.
Det känns som som ett sår som blir större och större...och hjälper lite för stunden med ngt kallt eller varmt...
Som sagt så är det bara för ngn sekund...
Lite trött i kroppen....men ingen feber..Ibland har jag trott det men när jag tagit tempen men icke...
Jag är inte ofta sjuk,,jobbar med baciller varje dag men det händer oss oxå...
Ca en gång om året så är jag sjuk......och det har varit de sista åren...innan de så var det längre mellan gångerna...
Det är väl gammern som gör sitt :0)..
Nu så ringer läkaren upp om nga minuter...jättebra system istället för att en anna ska sitta i kö, eller kankse inte ens komma fram......Detta systemet har äntligen nått byn här....
 
- Vardagsprat - Permlink - 2 Kommentarer -








Kommentarer:

Från: svintoflickan
2009-02-19 @ 11:31:42
 
har läst igenom lite nu...

å de är så jobbigt när man läser om din syster..å de är konstigt att ni fått så lite hjälp ..eller du..i detta..

ngt som har o kommer att påverka hela ditt liv..

pratar du me ngn nu i vuxen ålder om detta..



nu ska jag städa här men ville bara skicka en stor kram till dej !!!!!!
 
- URL: http://svintoflickans.blogg.se/ - -

Från: Sommartjejen
2009-02-19 @ 12:50:05
 
Blev det ingen EFIT för dig?

Krya på dig!!
 
- - -




Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
 

RSS 2.0