** Snart klar för kvällen **
2009-02-02 @ 21:12:54
 
Nu tror jag att jag är klar med alla fotoutmaningar som jag inte hunnit göra här på nga dagar...
Tycker det är så kul att mixtra och trixa på men det tar lite tid...
Åkte till jobbet i morse och då var - 10,5 grader här där jag bor...Brrrrr.......
Någon som har haft kallare??

Många sjuka av personal på jobbet så jag erbjöd mig att stanna kvar under em.....skulle sluta 13.30 men det blev 16.00....Så nu fick jag ihop 2½ timme till som jag kan använda när barnen har lov om 2 veckor......
Det tråkiga  i år blir att vi har en vecka före grabben eftersom han går i  gymnasiet i en anna kommun och de har inte samtidigt som sina andra syskon....
Inte för att han bryr sig så...men mammsingen vill vara hemma när han oxå är hemma...

Gick promenad på rasten och det var klarblå himmel och jätteskönt ute...se bilder

JAG GLÖMMDE MIN STEGRÄKNARE IDAG...attans!!!! Men det brukar kunna bli ngt mellan 10- 12 000 en dag med promenad....Så jag får väl höfta lite...
 
- Vardagsprat - Permlink - 0 Kommentarer -








Kommentarer:




Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
 

RSS 2.0