** Brunett- grånett **
2009-01-25 @ 13:29:16
 
I fredags när vi gick ner till våra bekanta innan let`s dance så höll jag och tösa på på att gissa vem som skulle åka ut i kväll och vilka som skulle få stanna........Vi kom in på blondibella...och jag sa att jag kanske skulle kalla mig för brunnettlarsson.....
- Vaddå. säger tösa....och forsätter. med ...
- Du menar grånettlarrson...(säger hon till mig)
- Du är ju grå upptill.....
- Ja, men inte helt grå....inte på alla strån..(säger jag)
- Jodu, det är du visst det...

Alltså så tycker hon att jag ska kalla mig för grånettlarsson istället  för brunettlarsson...
 
- Vardagsprat - Permlink - 0 Kommentarer -








Kommentarer:




Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
 

RSS 2.0