** snökaos **
2009-01-24 @ 08:21:36
 
Uscha, buscha...snart måste jag ut i detta snökaos....Innerbandymatch igen och denna gång är det på hemmaplan men måste åka 7 km dit...
De vann mot de förra helgen så vi får se hur det går idag.....

UPPDATERING
De vann med 6-0...så nu är de i slutspel.....
Tänkte ut och gå för att få ihop steg men inte blev det av...det regna, snöa och hagla om vartannat så det var min ursäkt idag...
Vi var till godisaffären i matchbyn för det hade jag lovat att åka om de vann (hade även åkt dit om de förlorat men det sa jag inte till tösa)...
Så nu har jag smockat lite av det som jag ska hålla igen med...attans att det ska vara så svårt.....

Dåliga stegsiffror  : endast 5300 steg....



 
- Vardagsprat - Permlink - 0 Kommentarer -








Kommentarer:




Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
 

RSS 2.0