** solokvist **
2009-01-25 @ 13:46:24
 
I fredag läste jag att hos LOWA att hon var solo hemma på kvällen...och jagskrev att jag aldrig är det...På sin höjd så är jag solo nga timmar p ådagen som just nu.......och det är inte var dag jag är det...de är få menar jag...
Lilltösa leker med en kompis, stora tösa har haft en kompis hör över natten och de åkte med  till farmor(hon kom förbi) och sambon och grabben är till sjön...
Innan sambon åkte iväg med grabben som skulle övningköra dit  för att kolla mörtstugorna så sa han att nu när jag är själv så kunde jag göra det och det...han räknade upp städsysslor....(som jag sagt att vi skulle göra igår i helgen )...
Jag tänker inte göra det...han är jämn ute i sitt garage och mixtrar varje helg och gör då inget inne...Varför ska jag börja städa när han inte gör det bara för att jag är själv????
Visst, då går allt fortare naturligvis....men ska inte jag kunna få hålla på med min hobby ensam utan att ha nga barn som frågar ngt hela tiden...
Jag tänker sitta här vid datorn och softa.....han roar sig ju med sina mörtar  just nu....
 
- Vardagsprat - Permlink - 3 Kommentarer -








Kommentarer:

Från: Anonym
2009-01-25 @ 16:21:33
 
Go girl!!!

Alldeles rätt tänkt av dig!
 
- URL: http://lottaw.blogspot.com - -

Från: Helena
2009-01-26 @ 09:06:41
 
Haha, alldeles rätt!!
 
- URL: http://helenasnackar.blogg.se/ - -

Från: mammakero
2009-01-27 @ 10:17:10
 
Ja du, vara solo och göra något som man verkligen gillar själv, måste få gå i första hand ibland! Städa hinner man med ändå, och för den delen, det hinns smutsas ner fortare än kvickt oxå!

Jag ligger oftast och läser, när jag får vara för mej själv en stund. Skulle någon säja att jag skulle städa istället för att läsa när tillfället äntligen gavs, skulle jag bli baggig...
 
- URL: http://mammakero.blogg.se/ - -




Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
 

RSS 2.0