** Sura jag **
2009-01-11 @ 21:38:27
 
Vad förbannad jag blir när jag inte kan det jag vill kunna...
Jag har gått med i en ny foto utmaning men tyckte att listan blev så lång så jag harförsökt förminska den, kopierat och gud vet allt...men det lyckas inte....
Det måste finnas ngt sätt att kunna få listan på bredden och använda hela ytan av vita inläggsidan. och minska listan.
Det går inte att kopiera av för förmodligen är det punklistad.....så jag har suttit och skrivit om det ...och så vill det sig inte så som ajg tänk, gjort tabeller och så.....
Jag kan inte så mkt om world..flera timmar förjäves..attans!!!!
 
- Vardagsprat - Permlink - 0 Kommentarer -








Kommentarer:




Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
 

RSS 2.0