** Kattkräk 2 **
2009-07-26 @ 22:40:26
 
Igår när jag skulle hoppa in i duschen för att göra mig iordning till visaftonen sägersambon att trizze är svullen på ena tassen.....Den är dubbelt så stor som de andra tassarna.....och han har ont när man rör den...

Jag får börja ringa till olika djursjukhus men inget svar..."fullt i kön var vänlig ring om en stund"...

Eftersom det är helg så är inte klinikerna på nära håll öppna...men jag ringer till den som finns i närheten...och hon ringer upp efter jag lämnat ett emddelande på svararen, dock ingen vetrinär utan djursjukvårdare men äger kliniken....Hon tar in mig fast det är lördag....så schysst...
Tittar och tycker inte den är så svullen...hmmmmm...Hon har sett värre....
Rakar och kollar så det inte är ngt bett...hittar inget...
Vi skulle ha koll på honom bara...så han fick vara inne resten av dagen....

Hon ville inte ha ngn betalning för hon tyckte hon inte gjort ngt....pust!!! ( Hon ska få lite svamp av oss tänkte jag )

Jag fick ringa till min LOWA som jag skulel ta sällskap med och säga att jag blev lite sen till kvällens upptåg...ca1 tim blev det så det blev inte så jättemkt senare......
 
- Bilder/Foton - Permlink - 0 Kommentarer -








Kommentarer:




Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
 

RSS 2.0