** varmt, varmt, varmt...**
2009-07-17 @ 15:53:01
 
Här sitter  jag och gör ingenting....
Solen värmer så egentligen borde man gå ut....men då blir det för varmt...och inget vatten i närheten mer än kranen ...och då storknar man så därför sitter jag här...inne där det är skugga...och får dåligt samvete för att det är fint väder för att man inte är ute........

Sambon är ute på sjön och provar ngt gjutpluttar som han gjort själv till spöna....
Själv så hade jag erbjudit mig att skjutsa in en kompis till stan för vaccination åt hennes hund...utan Ac ibilen och det var varmt......skan i veta.....annars hade jag nog följt ut med båten en stund...

Jag lär väl hitta på ngt...men vad.....ta nga foton kanske på nga blommor....
 
- Vardagsprat - Permlink - 0 Kommentarer -








Kommentarer:




Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
 

RSS 2.0