** sol, sol, sol....**
2009-06-25 @ 21:32:52
 
Jobbade ända fram till vi stängde ikväll...Har varit ute heladagen känns det som...så man är alldeles mör i huvudet av all sol....synd bara att man endast blir röd och inte brun som vissa andra blir.....men jag kämpar på..kanske ngn gång i livet mitt röda skinn blir brunt....

Det är lite kul för på min avd så jobbar ajg och min collega med en äldre collega och alltid...då menar jag alltid...på hennes första semestervecka så är det bra väder.....
Nästa år så ska jag nog passa in hennes semester....

Jogga runt gruvan idag, dock  halva vägen för det var så varmt så man orka inte......Förresten så orkar jag nog inte hela ivarjefall för den kondisen har jag inte...lät ju bra det första i meningen så man kunde tro jag hade det, hahah

steg:15 537
 
- Vardagsprat - Permlink - 0 Kommentarer -








Kommentarer:




Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
 

RSS 2.0