** Fortet **
2009-03-08 @ 18:24:45
 
Jag tänke inte först åka efter dödsbudet men kände att min 40 års collegas dag inte skulle bli drabbad ...Det hade inte H velat om jag frågat henne.....

Vi var iväg till arosfortet och vi var två lag som tävlade mot varandra......
Typ fångarna på fortet fast inte så mkt fysiskt.......mest tänkande.....

Skit kul var det...även om jag  inte var så intressade i början egentligen...(försökte hitta på ngn ursäkt att inte följa med men hittade ingen)..Borta bra men hemma bäst.....
Nu är det lite bättre här hemma i relationen och då blir man hemma blind....man vill bara vara hemma och mysa....så länge det varar....även om man inte sitter och håller varandra i hand i hela tiden....

men hur som helst så var det kul att kommai väg..och vi ahde jätteroligt även om jag inte gjorde så mkt i cellerna....Jag fotade hahaha....
Men jag var med i nga så idag har jag träningsvärk i benen....

Efter detta så åkte vi tillbaxs till lillstan och gick och åt på en en mkt bra resturang....
Jag åt file oscar och det var så gott...och vid den här tiden så vi rejält hungriga.....
Till och med att jag tog efterätt (brukar aldirig hända) Friterad bana med glass och lite sirap...och jag kan säga  att det smaka mums........
Jag blev inte långvarit utan körde sedan hem...
....med en bra dag fastän det var lite sorgligt besked  i början av dagen...

Hahah, det först kortet här är jag i blen på stans parkering..Jag fick huka mig ner så inte folk skulle se vad jag gjorde....Jag tänkte att detta är väl det enda kort jag är med på under dagen och då får man fixa ego kort....

 
- Bilder/Foton - Permlink - 0 Kommentarer -








Kommentarer:




Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
 

RSS 2.0