** Fredagsfärg gul-vit **
2009-03-21 @ 18:20:50
 
Veckans temafärg är gul -vit och vad passar inte in om de nyköpta illaluktande påskliljorna jag handla igår då det bara var knoppar......
Tänk att jag inte lär mig för varje år.....att de luktar gammal tåbira när de börjar slå ut......och jag tänker att nästa år ska jag inte köpa de...och vad händer ....Jo, jag tänker år igen..åhh, så fint med lite färg hemma...och får lite vårkänsla...+ att
vi  inte kan ha de på bordet som jag tänkt  när jag köpte de för kattskrällen vickar ur vattnet i vasen....
så nu står det i ett fönster ovanför diskbänken.....Det blev vit bakgrund av det så det passade ihop med temat....
Något positivt i det hela...

 
- FREDAGSFÄRG - Permlink - 1 Kommentarer -








Kommentarer:

Från: E M M Y
2009-03-21 @ 18:36:33
 
Sv: Vinna är en labrador. Det blir nog hon.



Han har fått IG på nåt prov i tyska hörde jag. Men hans lärare är tydligen elak/dålig och det har jag hört från jättemånga! I alla andra ämnen går det ju superbra.
 
- URL: http://cikorias.blogg.se/ - -




Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
 

RSS 2.0