** Tulpaner **
2009-03-29 @ 20:41:29
 
För nga veckor sedan när grabben och jag var till affären så sa jag till honom bara sådär .."att om du vill göra din mamma glad ngn gång ,så där överrumpalt, så skulle jag vilja ha en bukett tulpaner "...
Jag har forfarande inte sett röken av nga så nu köpte jag  ett par lila  till mig själv......och det blev så fint så...Dock kom jag på när jag kom hem att jag kan inte ha det på köksbordet som ajg tänkt för då har Bosse ner de. Defår stå där när vi är hemma...Åker jag iväg ngn stans så står de vid diskbänken...och det var tur det för idag när vi kom hem från mässan så hade han haft ner vasen i slasken och nga stackare till tulpaner låg på golvet..De fick färskt friskt vattten......Få se om de klarar sig eller inte...
Nedrans katta.....
 
- Blommor - Permlink - 1 Kommentarer -








Kommentarer:

Från: Evelina
2009-04-01 @ 19:44:19
 
Åh, tulpaner är så fina! det är tråkigt att jag är allergisk mot den:( Just lila och röda tycker jag om!!
 
- URL: http://evelinalinnea.blogg.se/ - -




Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
 

RSS 2.0