** Barnfritt **
2009-05-15 @ 18:53:47
 
Ja, nästan...Man kan väl inte räkna 17-åringen som barn längre, eller????  Om 10 månader är han vuxen...Då ändras allt till honom och inte till målsman som är jag i detta fall...tex bank, fonder osv.....
Då har jag längre ingen koll....hmmm, det känns lite olustigt må jag säga...Jag vill vara den som sköter allt, ser allt funkar,,,men navelsträngen måste bli kortare och kortare ...men det är säkert en naturlig känsla...hoppas jag...så det inte är ngt fel på mig.......

Både lilltösa och stora t ösa ska sova borta i natt....bara sådär..hux flux.....Så vi är bara tre hemma.....och vad ska vi göra då....Man skulle behöva städa och plocka men jag absolut ingen lust...är helt slut....
det är inte ofta det blir så här...att barnen försvinner när man inte ska göra ngt ...oftast så ska man iväg på ngt partaj så man fixar barnvakt...fast det händer ganska sällan  efterom de är så stora nu......
Det är skönt men jag är som jag är...saknar lite detta med att fixa och dona och passa....

Jag borde väl bara njuta att få egen mera tid men jag gillar det andra ändå..även om jag suckade ibland men innerst inne så är jag bara sån....Tur att jag har mina barn på jobbet som jag får gosa av mig på....
Nu har jagä ven börjat ge bort lite kläder till en familj efter lilltösa...Kul att se att de kan komma till användning  igen....
 
- Vardagsprat - Permlink - 0 Kommentarer -








Kommentarer:




Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
 

RSS 2.0