** Förskräckligt **
2009-05-02 @ 09:47:19
 

JA, precis så är det..Det förskräckligare är att min KAMER HAR GÅTT SÖNDER..........så nu måste jag skicka iväg den och vem vet hur länge jag blir utan den.....F...N rent ut sagt....Mitt levebröd....
Jag lever för den...Lika väl som jag har telefon med mig överallt så har jag även kameran...
Jag ska få köpa en system men jag har inte gjort det änn.....kanske blir det snabbt nu då...
Jag har frågat grabben om hans kameraoch jag skulle få låna den...som jag hade innan jag köpte min..
Visst, äv han väl för snäll......
Att inte kunna fota är som att vara utan mat......Fota är ett måste

 
- Vardagsprat - Permlink - 0 Kommentarer -








Kommentarer:




Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
 

RSS 2.0