** High school 3 **
2009-05-04 @ 20:25:27
 

Småpratade vidare med marcus om varför vi var där och vad vi skulle göra ...så vi fick lite vägledning om hur vi skulle gå för att komma rätt...
Med fnittriga töser går vi vidare.......

Väl framme så går vi och sätter oss och inväntar början av musicalen......som var göbra.....
Själv så älskar jag musicaler och även dottra min.....Så hon var nöjd med dagen och nöjd med att ha följt med......
Det var väl det jag visste.....

Jag fick ihop hela 14 500 steg där + 1000 som jag hade innan...
Så 15 500 steg är inte dåligt och att man hade roligt hela tiden...

 
- Vardagsprat - Permlink - 0 Kommentarer -








Kommentarer:




Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
 

RSS 2.0