** High school musical 2 **
2009-05-04 @ 20:11:56
 
Vi gick lite på stan och shoppade lite...inga större saker men sjutton vad pengarna drog iväg.....
Åh, vad flickorna tyckte det var kul......
Vi åt på donken till flickornas förtjusande....

sedan bar det iväg till söder......Vi skulle ha gått in till "vår" engelska affär i saluhallen men de hade stängt  på söndagar...Snopet!!!!
Jag som skulle ha köpt lite nya karamellfärger.....och lite saker till mina cupcakes....men icke sa nicke...
Vi fick gå och leta på göta lejon istället...och medans vi går gatan fram så ser jag en rödtottig kille sitter och pratar med en man på en bänk......

- Är inte det där bolibompa killen sa jag till föräldern som går närmast och tittar över på andra sidan......jo, säger hon..och sedan säger collegan samma sak...
Snabba tankar far genom huvudet......
- Åhh, säger jag och med kameran i huggsta hugg så springer jag över gatan och frågar
-  Är inte du bolibompa killen....
- Jo, säger han och ler...Marcus heter jag....och sträcker fram handen och jag gör oxå det och presenterar mig....
- får jag ta en bild...
- visst men ska du inte ha barnen med......
- kom hit barn, ropar jag och vinkar mig till dem........och barnen kommer fnittriga dit...och får vara med på en  bild med Bolibompa markus....

Ja, ni kan ju bara tänka er hur glada barnen var.....och hur tossig en annan blev som är vuxen som blir som barn igen när man ser en tv kändis.....även om det bara var bolibompa och inte måns zelmerlöv.......

 
- Vardagsprat - Permlink - 0 Kommentarer -








Kommentarer:




Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
 

RSS 2.0