** High school **
2009-05-02 @ 23:57:54
 
 
I morrn bär det iväg med tåg till Stockholm och sedan musical på em.....Higt  school music...
Åh, jag lämgtar....men inte för minsta tösen som ska med...Hon vill inte åka...men hon ska med...
Jag tror inte hon fattar va hon ska var med om..
Så det har varit tjafs här hemma...för stora tösa har sagt att hon kan åka istället....
Jag ska åka med min collega + en förälder med hennes barn som är jämnårig med lilltösa...
Få se om vi vad som händer imorrn....

Grabben mår inte bra....
Han kommer kanske hoppa av skolan nu...men ska försöka få honom att gå de sista veckorna ivarjefall...
Så det känns inte kul att åka iväg när inte jag kan vara till hands om det skulle vara ngt...
Mor son relation hos oss!!!!!
 
- Vardagsprat - Permlink - 0 Kommentarer -








Kommentarer:




Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
 

RSS 2.0